16 Mart 2016 Çarşamba

2016 Şubat-Mart Favorilerim






    Herkese merhabalar!Yaklaşık 1 aydır blogumda yazı paylaşamıyordum.Bunun sebebi,hem hayatımda olan gelişmelere biraz zaman ayırmam,hemde blogumun yeni içeriğini planlamamdı.
   Yeni içerik derken aslında bloğum aynı temalarla ilerleyecek.Moda,kozmetik vs.bunlarda devam edeceğim.Bunlardan ayrıca bloguma yeni içerikler katmayı düşünüyorum.
   Örneğin belirli kavramlar hakkındaki yorumlarım vs.sohbet havasında yazıları blogumda görüceksiniz.
   Bunun haricinde vlog tarzı yazılar,sohbetler,kısacası hayata dair herşeyi yazmak istiyorum.
   Bundan sonra bloga geri dönüyorum.Yeni temalarla,en güzel yazılarla...Şimdi hazırsanız Şubat ve Mart aylarında favorim olan parçaları sizler ile paylaşacağım.










1-Bershka Mont:Bu mont aslında benim değil,babamındı.Geçen sene birlikte satın almıştık.Benim kendi montum çok kalın.Ve havaların ısınması ile,onu giyemez olmuştum.
   Bu montta ince ama yinede soğuğa karşı koruyucu olduğu için,bu ay iki ay,özellikle bu ay üstümden çıkarmadım diyebilirim.
   Bir diğer sevdiğim özelliği ise,içinin renkli olması.Çok güzel bir sarı tonu.Dışıda en sevdiğim renklerden olan gri rengi.


2-Defacto Homewear Pjima Altı:Bu ay benimle birleşen bir diğer parça.Hatta şuanda altımda bu var.
   Bu desende ekose deniyor sanırsam,kareli pjamalar çok moda zaten,bende çok severek giyiyorum.Sadece evde değil,dışarı çıkarken bile giydim.Benim gibi rahatınaza düşkün bir insansanız,sizde benim gibi üzerine bir kazak,mont ile dışarı çıkabilirsiniz.
  Ben bunu Defacto'dan aldım.Ama dediğim gibi her yerde var.
  Defacto'nun "homewear"adında çok güzel bir pijama koleksiyonu var.Bunu da oradan bulabilirsiniz.
Fiyatı:40.00₺


3-The Body Shop Şeftali Body Mist:Bu vücut spreyi hakkında blogumda detaylı bir yazı var.O yüzden çok detaya girmeden anlatacağım.
   Bu iki aydır benimle birleşen bir koku,bayılıyorum.Özelliklede bahar aylarına çok yakıştığını düşünüyorum.
    Ben bunu indirimde 24.99₺'ye satın almıştım.Ama tahminime göre The Body Shop'taki indirimin bitmesi ile buda eski fiyatı yani,49.99₺'ye dönmüştür.


4-Bıyıklı Mr. Saat:Bu bana Şubat ayının sonunda,çok özel birinden gelen bir hediye.Bu ayda bileğimden hiç çıkarmadım.Bu hediyeyi bana alan kişiye,tekrar teşekkür ederim...











  Yazımı okuduğunuz için teşekkürler.Farklı NaymsMakes yazılarında görüşmek üzere...Çok güzel bahaf kombinleri blogumda olucak...Hoşçakalın.
İletişim ve İşbirlikleri İçin:naymanmakes@hotmail.com
İnstagram:naymanbatimor 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder