9 Şubat 2016 Salı

Alışveriş#1-Kıyafet





        Herkese merhabalar!Bugün sizlerle 3-4 gün içerisinde yaptığım kıyafet alışverişlerini paylaşacağım.Hadi başlayalım.
        Hem sevgililer günü,hemde kış indirimlerini bir arada yakaladım diyebilirim.Özelliklede Bershka ve Pull&Bear mağazalarında inanılmaz güzel indirimler var.

Kazak-Pull&Bear|39.95₺|
Gömlek-Bershka|35.95₺|
Pantolon-LCW Waikiki|24.95₺|
Ayakkabı-FLO|40.00₺|







     Bu kazağı Pull&Bear'dan satın aldım.Gördüğünüz gibi inanılmaz büyük.Ben S beden giymeme rağmen,bu L beden.Pek öyle beden sorunum yoktur.XL,M,S vs.pek fark etmez benim için.Bol şeyler giymeyi zaten çok seviyorum.
     Okulda giymek için aldım,ve giydim.İçine birşey giyilmesi lazım.İç gösteriyor biraz.İplikleri aralıklı.Soğukta geçirir gibime geliyor.
     Ben bu kazağın çok benzerini Melisa Beleli'nin bie videosunds görmüştüm.Oda bu türl kazakları çok sevdiğini söylemişti.
     Büyük bir indirim vardı.Tek iki bedeni kalması yüzünden sanırım,70.00₺'den 40.00₺'ye düşmüştü.








    Daha sonra Bershka'dan bu gömleği aldım.Yılbaşı kombinimde görmüştünüz.O zaman satın almamıştım.İyikide o zamam almamışım.Çünkü 90.00₺'den,35.00₺'ye düşmüştü.
    Çok sevdiğim bir gömlek oldu.Gömlek giymeyi çok seviyorum zaten.Bu parçanında deseni vs.çok vintage bir havası var.Sevdiğim bir parça oldu.
    Bu arada Bershka'da 3 Mart'a kadar süren büyük bir indirim var.Ama indirimli ürünler çabuk tükeniyor.Elinizi çabuk tutun derim...








   Bir diğer aldığım parça bu kot oldu.Çok uygun fiyatlı idi.Günlük hayatımda kullanıcağım bir parça değil.Günlük hayatımda daha çok dar paça kotlar tercih ediyorum.Zaten bu kotuda özel günler için aldım.
   Rengi hoşuma gitti.Mavi-lacivert arası bir rengi var.Uygun fiyatlı parçalar arıyorsanız Waikiki'iyi bir tercih olabilir.








   Son parça ise bu ayakkabı oldu.Flo mağazasından satın aldım.İnanılmaz uygun fiyatlıydı.Ve çok beğendim.
   Bu modele ne deniyor bilmiyorum ama,yazlık gir ayakkabı.Siyah,deri bir ayakkabı.Çok beğendim.Çok şık bir parça aslında.
    Benim için tek dezavantajı kullanımı zor tabii biraz.Her çorapla giyilemediği için.Sadece babet çorapları ile giyiyorum.Ama dediğim gibi,fiyatına göre kaliteli ve güzel bir ayakkabı.

Alışverişimdeki sizin favori parçanız hangisi?




   Yazımı okuduğunuz için teşekkürker.Farklı NaymsMakes yazılarında görüşmek üzere...Hoşçakalın.
İletişim ve İşbirlikleri İçin:naymanmakes@hotmail.com
İnstagram:naymanbatimor
Twitter:nayman333



1 yorum: