6 Şubat 2016 Cumartesi

Fa-Vücut Spreyleri(Body Mist)





    Herkese merhaba arkadaşlar!The Body Shop'tan almış olduğum bir vücut spreyinin yazısında,uygun fiyatlı vücut spreyi arayanlara Fa markasının ürünlerini önermiştim.
    Bende daha detaylı bir şekilde bu yazıda anlatmak istiyorum.






   Öncelikle ben bu ürünleri satın almadım.Elimde başka vücut spreyleri olduğu için,ama bu ürünleri yaklaşık 2-3 haftadı gözlemliyorum.Her Rossman'a gittiğimde birini sıkıp kalıcılığını,kokusunu gözlemledim.
    Vücut spreyleri parfümler kadar kalıcı değil,ve daha çok hafif kokular oluyor.Genellikle ferahlama amaçlı ürünler.Hele bu Fa markasının vücut spreyleri kesinlikle ferahlamak için mükemmel.
    Ürünler çok uygun fiyatlı.Özelliklede ambalajına göre.250ml bir ürünün bu kadar uygun fiyatlı olması benİ gerçekten şaşırttı.Bu ürünler nasıl bitebilir bilemiyorum doğrusu.
    Fiyat performans açısından güzel ürünler.Ama tabikide piyasadaki diğer vücut spreylerine göre daha kalitesizler.Ama bence fiyatına göre yinede güzel ürünler.
Üç adet çeşidi mevcut;
Pink Passion
Caribbean Lemon
Aqua
   Pink Passion,çiçeksi bir koku.Diğer iki koku ise daha serin kokular.Caribbean Lemon meyvemsi,Aqua'da sadece ferahlık vadeden bir ürün.
   Benim en sevdiğim koku,limonlu oldu.Bayıldım.Elimdeki ürünler bitince alıcağım ürün bu olucak.Aqua adlı ürününüde beğendim kokusu çok temiz.Ama Pink Passion yani çiçekli kokuyu beğenmedim.Kokusu hoşuma gitmedi.Bilemiyorum çok ağır geldi bana.
   Bu ürünlerin kötü yönleri ilk sıktığınız on dakika kolanya gibi kokması.Sonra geliyor kokusu.Bir diğer dez avantajı ise kokuların pek kalıcı olmaması.Ama bence fiyat,perfomans,ambalaj olarak güzel bir ürün.Uygun fiyatlı bir vücut spreyi arayışındaysanız tavsiye ediyorum.Ambalajı o kadar büyük ki,odanıza bile sıkabilirsiniz...
Ürün fiyatı:17.90₺

   Yazımı okuduğunuz için teşekkürler.Farkı NaymsMakes yazılarında görüşmek üzere...Hoşçakalın.
Çekimler:İzmir/Alsancak|Rossman
İletişim ve İşbirlikleri İçin:naymanmakes@hotmail.com
İnstagram:naymanbatimor

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder