1 Şubat 2016 Pazartesi

Avon Care-Kış Serisi-Dudak Nemlendiricisi&El Kremi(Lip Balm-Hand Cream)





   Herkese merhablar!Bugün sizlere kış aylarının en vazgeçilmez iki ürününü bir arada anlatacağım.Hadi başlayalım.









   Bahsedeceğim ürünler Avon markasına ait.Bu iki ürün kış serisine ait.Set halinde satılıyorlar,ayrı satımları varmı bilemiyorum.
   El kremleri ve dudak nemlendiricileri benim kışın vazgeçilmez iki ürünüm.Bence birçok kişininde öyledir.Ben kışın elleri çok üşüyen,ve kış aylarında elleri soğuktan tahriş olan kişilerdenim.Bu yüzden ellerimi nemlendirmeden dışarı çıkmıyorum.Haliyle el kremleride benim için vazgeçilmez ürünler haline geliyor.Dudak nemlendiricilerine gelirsek,benim dudaklarım fazla sorunlu değiller.Aşırı bir kurumaları yok.Nemlendirmesi orta seviyede olan dudak nemlendiricileriyle bile nemli kalabiliyor.Ama tabiki bu soğuk kış günlerinde güzel bir dudak nemlendiricisi şart!
   Şimdi ürünlerden daha detaylı bahsetmek istiyorum.


1-El Kremi
   
    Ben bu kremi sevdim.Severek de kullanmaya devam edeceğim.Nemlendirmesi benim için yeterli.
    Bu krem paraffin aromalı.Paraffin aslında bir aroma değil.Araştırdığımda,petrolden yapılan,kokusuz beyaz sabun olduğunu öğrendim.Zaten bu kreminde hindistan cevizi,çilek vs.bir kokusu yok.Ama çok temiz bir koku,benim hoşuma gidiyor,Ambalajıda gayet büyük ve sevimli.Kesinlikle alınabilecek bir ürün.


2-Dudak Nemlendiricisi

    Dediğim gibi ben dudakları çok kuruyan bir insan değilim.O yüzden çoğu lip balm benim işimi görüyor.
    Bu ürünün yapısınıda beğendim.Islak bir bitişi yok.Nemlendirmesi yaklaşık 1-1.5 sat kadar.
    Ürünün aroması üzerinde yazmıyor.Ama bununda meyva vs.bir kokusu yok.Çok temiz,ferah kokuyor.Bence bu üründe alınabilir.Ama eğer çok sorunlu dudaklarınız var ise,nemlendirme olarak yetersiz kalabilir.










    Yazımı okuduğunuz için teşekkürler.Farklı NaymsMakes yazılarında görüşmek üzere...Hoşçakalın.
İletişim ve İşbirlikleri İçin:naymanmakes@hotmail.com
İnstagram:naymanbatimor
Twitter:nayman333

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder